Inspirencing

Inspirencing (idégivning)


Är ni ett företag och har tankar på att utveckla/vidareutveckla en produkt och vill få en överblick av marknadsläget, fyll i nedanstående formulär. Ge mig bara namnet på produkten som finns på marknaden.

Jag ger adresser till det jag hittar på världsmarknaden i Google eller på annat sätt och jag ger mina synpunkter.

Jag svarar direkt om jag kommer att ta mig an uppdraget eller inte.

Ni betalar 499:- per produkt om ni är nöjda eller det ni tycker att mitt arbete är värt. 


Obs!  Jag är inte ute efter att stjäla idéer utan vill hjälpa till att via analys inspirera till utveckling och vidareutveckling. Om produkten är ny, ge bara namnet på någon produkt som liknar er eller har samma funktion. 


Saarilander

alias

Herbert Wirlöf, 

pensionerad inspiratör


PS. En influencer, eller influenser, sägs vara en känd person som använder sig av sitt nätverk av följare på sociala medier till att nå ut med ett specifikt budskap, marknadsföra en produkt eller ett varumärke. Det vill säga en person som lägger upp inlägg eller postar videor (eller annat  innehåll) i utbyte mot pengar från företaget bakom den marknadsförda produkten eller tjänsten. 


Det stämmer inte på mig eftersom jag inte är någon känd person.

Jag är väl en sorts inspirencer (inspiratör).

Det som stämmer är att jag också vill göra det i utbyte mot pengar från företaget som anlitar mig.


Jag kan åtaga mig båda uppdragstyperna men vid influencing försöker jag bara att ge synpunkter på er hemsida och förslag till ev. förbättringar.


Så kryssa för det ni vill ha.

 
 
 
 
 
 
Inspirencing (idégivning)
Influencing (Marknadsföring)